torsdag 1 mars 2012

Luften gick ur mig en aning


Att lämna ifrån mig lövet var en lättnad, jag började alldeles för sent (10 jan), och dessutom hade jag ju skolan som skulle skötas klanderfritt samtidigt. Inte helt lätt, och dessutom som bäddat för stress. Lövet blev i alla fall färdigt i tid, och inlämnat i tid, men efter det har luften gått ur mig lite. Lapptäcksmastodonten och jag har tillbringat lite kvalitétstid tillsammans, och i morgon avslutar jag senaste vävprojektet på skolan, bestående av provlappar igen. Det är inte min favoritsysselsättning, det här provlapperiet, men förmodligen kommer jag att tacka min vävlärare för dem när jag slutar på HV.

Avslutningsvis, bilder på det färdiga lövet! AspAsk fick det heta, det finns en innebörd för mig, men det är upp till var och en att göra sin tolkning.

Första sidan på lövet...

...och andra sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar