lördag 3 april 2010

Tillbaka i Västerbotten

Ännu en gång är jag tillbaka i Västerbotten, och hos Börje. Givetvis är jag inte arbetslös, broderiet är med liksom en stickning och några fiskar som ska mjukgöras.
Resan upp hit var för övrigt en trevlig upplevelse, jag reste med Carro och en kille som går MNT, och våran resa innefattade en lekpaus, påsklunchrester, tepaus i Sundsvall, en beställning av en låt som ska handla om en toalett, lite brainstormimg kring denna låt mig och Carro emellan, samt Abba-disko från Örnsköldsvik, då vi höga på naturgodis tog oss fram till Vännäsby, trots vissa övertygelser om att vi kört vilse.
Denna dag har jag och Börje ärligt försökt att bara ta det lungt med diverse pyssel, påskäggsletning och promenader. Men under min ledighet lär vi åka in till Umeå också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar