tisdag 18 januari 2011

Hur tänkte jag nu igen?!


Det är dumt, dumt, dumt att glömma ett sånt här projekt i garderoben i sju månader! Jättedumt! För nu har jag glömt hur det skulle sitta ihop! Egentligen vet jag nog, men för tillfället velar jag om det verkligen var så jag tänkte från början. Varför gjorde jag inte det här för sju månader sen?! Jag ska låta det ligga tills i morgon, så får jag se om mina får kanske flyttar sig dit dom ska på egen hand.


Så i morgon medan mina får lägger sig där de ska, åker jag till skolan. Fast egentligen ska jag till Slöjdhuset, eftersom min klass ska ha spånadskurs i två dagar. Det ska bli roligt, det var alldeles för längesen som jag spann.

1 kommentar:

  1. Att pausa och låta saker "ligga till sig" är den gyllene regeln för lapptäcken och tillskärning. Förmodar att det även gäller för fälltäcken. Så många misstag undviks och oklarheter blir självklarheter.
    Hur många är ni på kursen och lite nyfiket; hur många kan spinna?

    SvaraRadera