söndag 15 augusti 2010

2 dagar kvar...


Kan det inte bli onsdag någon gång?! Jag håller på att bli galen, för nu vill jag härifrån. Nu på en gång. Givetvis inte från Börje, men från allt annat. Jag älskar ju att studera, och jag har dessutom privilegiet att ha kommit in där jag vill.



Medan jag väntar på min stundande avresa, kommer jag att arbeta två dagar till och sticka när jag får tid. Under sommarens gång har jag stickat på en swagger i ett underbart norskt garn som heter Hifa 2, i en rostorangeröd färg som fått många att tro att det varit handfärgat.



Dessutom har Börjes kängskor blivit färdiga! Och de blev inte för små. Sen blev dom av naturliga orsaker snyggare än mina egna, vilket fått mig att överväga om jag inte ska forma om de som jag sydde åt mig själv. Börjes blev ju så mycket snyggare. Färdiga blev de, och innan han for till Norge, vilket är huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar