måndag 16 augusti 2010

1 dag kvar!

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN är det bara en dag kvar tills jag lämnar mitt älskade Ume. Jaja, jag älskar faktiskt Ume, även om stan numera inte är lika spännande och stor som den var för två år sen då jag flyttade hit. Och Börje saknar jag redan, han är nog det jag kommer att känna att jag glömde kvar. Hoppas att det blir vi två i Stockholm nästa år.
Att det dessutom är en hantverkare som flyttar, går det nog inte att ta miste på. Medan alla mina kläder får plats i en halv stor ryggsäck, fyller jag med lätthet en hel hockeytrunk med garn, tyg och redskap. Jag kan riktigt höra hur hela min omgivning suckar: "Guuud vad mycket saker du har...."

2 kommentarer:

  1. ååå så många användbara, intressanta, ovanliga saker. Så spännande det skall bli att få veta vad det blir av dem i framtiden! Så kul att ha ett intresse, en utbildning och en hobby som sammanfaller OCH som man kan ta med sig.
    Vi har en trädgård och en massa böcker. Tänk dig den packningen...Jag ser fram emot att besöka dig i Stockholm och förhoppningsvis få en glimt av HV skolan. Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Hur går det med flytten? Är du redan klar med den? Har du någon mailadress, förresten?

    SvaraRadera