fredag 11 februari 2011

Men hur ska jag göra egentligen?!

Här har jag försökt med olika kombinationer.

Beslutsångest är väll ett sammanfattande ord om min dag. Eftersom jag hade självstudiedag, och det var snöstorm med kraftigt försenade pendeltåg och inställda bussar som resultat, bestämde jag att det var bäst att stanna hemma och pyssla idag. Det blev renritning av bindelära från förra veckan, och fortsatt broderande på min jämtländska brudkudde med jämtlandssöm såklart. Och jag trodde att eftersom det finns ett begränsat antal färger i jämtlandssöm, så skulle inte färgvalet vara något som helst problem. Men det gjorde nästan saken värre, mitt broderi går i blått och rött, och vilken färg väljer man då till något som man i vanliga fall skulle broderat grönt?

Till slut valde jag det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar